Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна

СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-3% онлайн заказ















Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito
Besucherzahler russian wives
счетчик посещений
web clocks relojes web gratis
Contatore
Besucherzahler ukraine women website
website counter
Besucherzahler Beautiful Russian Women Marriage Agency
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukraine brides ladies
website counter
Besucherzahler russian mail order brides
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet women from ukraine
website counter
Besucherzahler male order brides russia
счетчик посещений
web clocks relojes gratis para blog
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler ukraina brides
website counter
Besucherzahler looking for love and marriage with russian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler foreign affair ukraine brides
website counter
Besucherzahler russain brides
счетчик посещений
web clocks reloj para una web
Contatore
Besucherzahler beautiful ukraine brides
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com




Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД БРАЗИЛІЇ

Дисципліна:

Конституційне право

ID роботи:

3092

Вид роботи:

Контрольна

План:

ВСТУП 3
1. Суспільний лад Бразилії 4
2. Державний лад Бразилії 8
3. Конституційний статус особи в Бразилії 13
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА 15

Інтервал:

1

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

15

Рік написання:

2009

Ціна:

30 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Оплата

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!


НОВОСТИ
Увеличение грудей
Как зарабатывать деньг
Рекламное агентство
Обучение в польше с UniverPL
Дешовое (авт. дешевое) такси в Киеве
Что такое поисковая оптимизация?
Время весны
Вывоз строительного мусора киев
Госзакупки
Система образования
Нужно учится видеть жизнь
Тантрические ритуалы
Интерьерная печать
Французский балкон
Фотомодель всегда у всех на виду
Детский диван
Мезотерапия
Порше мобилити
Постельное бельё
Дека дураболин
Самая свежая информация новости Украины
Пряжа интернет-магазин
Тюменский государственный университет
Дисплей lenovo
Аренда квартир
Современная офисная бумага
Классическая геодезия
Китайское высшее образование имеет 100-летнюю историю
Где найти оригинальный номер запчасти по VIN вин кода автомобиля
Классический стиль одежды: юбка
Гербалайф для похудения: польза и вред
Как выбрать качественную сантехнику?
Наклейки на окна
Готовая фирма
Шуба из крашеного меха
GPS-трекер
Автогонки ФОРМУЛА 1
Вода жизненно необходима
Протеин является белковой добавкой
Омоложение лица в домашних условиях - рецепты домашней косметики
Бумажные пакеты
Спецодежда
Канада - страна
Изучение любого иностранного языка держится на четырех основных принципах
Лего для детей
Курсы визажа
Дипломная работа

Бразилія ( Федеративна Республіка Бразилія) — одна з найбільших держав Латинської Америки. Вона займає п'яте місце у світі за розмірами території (після Росії, Канади, Ки­таю та США ), шосте — за чисельністю населення (близько 67 млн. у 2007 р. ), дев'яте — за обсягом ВВП, 53-тє — ВВП на душу населення. Однак Бразилію відносять до країн, що розвиваються. Великі промислові міста (населення Сан-Пау­лу близько 20 млн.), найкрупніші у світі поміщицькі латифун­дії поєднуються з напівфеодальними пережитками, використання штучних супутників Землі та існування корінного на­селення країни з патріархальними порядками — такі контрасти сучасної Бразилії.
Композиційно Конституція 1988 року побудована за єв­ропейським зразком: вона відкривається преамбулою, за якою йдуть розділи про основні принципи, права і гарантії, організація держави, захист держави і демократичних інсти­тутів, про податки та бюджет, економічна й фінансова полі­тика, соціальний устрій, і наприкінці — загальні конститу­ційні положення.
Форма правління спочатку визначалася Конституцією як тимчасова. Справа в тім, що відповідно до ст. 2 перехідних положень на 7 вересня 1993 року був призначений плебіс­цит про форми правління (республіка або монархія) та про "систему правління" (парламентська чи президентська). Ці положення були включені до Конституції у зв'язку з тим, що протягом практично 25 років у країні правили військові й на­род повинен був звикнути до демократичних відношень і сві­домо відреагувати на це. Плебісцит пройшов 21 квітня 1993 року. У голосуванні взяли участь 90 млн. виборців. 66 відсотків висловилися за республіканську форму правління, 5 — проголосували за президентську форму правління.
Конституція Бразилії — найвищий закон у країні, і ця об­ставина закріплює таку важливу рису, як система контролю конституційності. Разом з тим, акт 1988 року (ст. 59) визна­чив ієрархію нормативних актів, що видаються федеральною законодавчою владою: на першому місці стоять поправки до Конституції, далі — додаткові закони, нижче — звичайні за­кони, делегуючі закони, тимчасові заходи, законодавчі дек­рети, резолюції.
Традиції існування федеративної форми держави в Бра­зилії почали діяти лише з 1890 року, коли Установчі збори обговорювали це питання і внесли його до проекту нової Конституції 1891 року. Федеративна модель політико-територіального устрою створювалася під впливом США. Разом з тим, увагу спеціалістів привертали й деякі аспекти швей­царського федералізму. На відміну від США, Швейцарія об'­єднала у складі федерації штати, які вже там існували і були республіками, тоді як Бразилія перетворювалася на федера­цію з унітарної монархії.
Бразильська федерація (у Конституції найчастіше зга­дується термін "союз") має свої особливості: в якості її скла­дових частин називають не тільки штати і федеральний ок­руг, а й адміністративно-територіальні одиниці, на які розді­лені штати — муніципії. Згідно зі ст. 1 Конституції, Бразилія — "непорушна єдність" штатів, федерального округу і муніципій. Федеральний закон передбачає також можливість ство­рення федеральних територій, які б управлялися з центру. Після прийняття Конституції 1988 року дві федеральні тери­торії були перетворені на штати або приєднані до них. Сьо­годні у Бразилії 26 штатів і федеральний округ (остання територія Фернамбуку теж перетворена на штат, хоча в Кон­ституції зберігаються норми, які детально регулюють пра­вове положення територій), а також приблизно 4300 муніципій, поділених на штати.
Бразильська федерація, з одного боку, побудована на ос­нові концепції кооперативного федералізму, однак, з іншого — особливо на практиці — це висококонцентрована федерація. Перше знаходить своє відбиття у "триелементному" підході до структури федерації в розширенні повноважень її суб'єк­тів і прагненні встановити в Конституції широке коло питань сумісної компетенції. Друге відбивається в організації феде­рації, в концепції федеральної інтервенції, у "жорсткому" по­рядку взаємовідносин федеральних органів і органів штатів.
Найважливіше питання всякої федерації — розмежуван­ня компетенції між центром і суб'єктами — у Бразилії був вирішений за європейською схемою, а саме — на прикладі ФРН. В основу був покладений принцип кооперативного фе­дералізму. Сьогодні у Бразилії розрізняють три основні сфе­ри компетенції: виключна компетенція союзу, спільна компе­тенція союзу, штатів, федерального округу і муніципій, і ос­тання, спільна компетенція союзу, штатів і федерального ок­ругу (без муніципій). Остання характеризується в Конституції як спільна компетенція цих утворень (союзу, штатів, округу) згідно "із законодавством" (муніципальні ор­гани законів не видають, хоча в окремих місцях об'ємної бразильської Конституції є згадки про закони муніципій, під якими розуміється скоріше їх нормативно правові акти). Крім того, поряд із загальним положенням про компетенцію союзу в Конституції йдеться також про виключну компетен­цію союзного законодавства. Штати мають залишкову ком­петенцію: вони самостійно вирішують питання, які не вхо­дять у виключну федеральну компетенцію та спільну компе­тенцію. Однак, якщо з питань ведення спільної компетенції, виданий федеральний закон, він має силу закону порівняно із законом штату.
Виключна компетенція союзу викладена в 24 пунктах, деякі з яких розділені на підпункти. Це взаємини з іноземни­ми державами й міжнародними організаціями, питання війни та миру, оборони країни, податки, управління зв'язком і ба­гато інших питань. До виключної компетенції союзу слід та­кож віднести цивільне, торговельне, кримінальне, проце­суальне, виборче, аграрне, морське, повітряне і трудове пра­во, цивільна і військова реквізиція в надзвичайних умовах і під час війни, вода, енергія, інформатика, теле- і радіомовлен­ня, поштова служба, організація судів, прокуратури і т. ін.
Третя сфера — спільна компетенція союзу, штатів і федерального округу — містить: податкове, фінансове, пені­тенціарне право, освіту, культуру, соціальне забезпечення, захист юнацтва тощо (всього 16 пунктів). У цій сфері союз встановлює тільки загальні принципи, а детальне регулюван­ня здійснюється штатами та федеральним округом.
У питаннях про власність союзу, штатів, федерального округу, муніципій при розмежуванні їх компетенції Консти­туція виходить з ідеї їх співробітництва (однак це не сто­сується територій, оскільки власність територій — феде­ральна власність). Союз, штати, округ, муніципії мають свою власність. Конституція встановлює також, що штати, феде­ральний округ, муніципії беруть участь в експлуатації та от­риманні прибутку від федеральної власності, однак податкові частки штатів і муніципій невеликі.
Штати мають свої конституції, а система їх органів на­гадує федеральну систему. В штатах створюються органи за­конодавчої влади (однопалатні законодавчі збори), органи виконавчої влади (губернатор та віце-губернатор, які обира­ються терміном на п'ять років), органи судової влади (суди штатів). Суверенітету штати не мають і права виходу з фе­дерації вони теж не мають. Питання про створення нових штатів (а також територій), їх розподіл вирішується феде­ральним законом, їх кордони затверджуються сенатом, шта­ти мають право тільки висловлювати свою думку.
Положення федерального округу практично таке саме, як і положення штатів, проте округ очолює не губернатор, а обраний префект. Відповідно до Конституції федеральна те­риторія має власну адміністрацію, суди, які, однак, призна­чаються з центру. Якщо населення якоїсь території переви­щує 100 тисяч, воно обирає територіальні збори з консуль­тативною функцією при губернаторі.

Виборча система України на виборах депутатів місцевих рад
Виборче право України та його основні джерела
Виборчі системи в Україні
Виборчі системи на виборах глави держави
Вища рада юстиції України
Відновлення незалежної України
Змішана виборча система
Інформаційно-аналітична діяльність у сфері держави та місцевого управління
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
Міжнародний механізм захисту прав людини
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Муніціпальне право - право місцевого самоврядування
Основи конституційно-правового статусу особи в Україні
Повноваження Служби Безпеки Україниі
Судова система Бельгії
Судова система Італії
Судова система Швейцарії
Удосконалення розвитку системи територіальної основи органів самоврядування
Форма територіального устрою в Україні - проблеми вдосконалення
Президент України
Конституційні права і свободи людини і громадянина
ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС - ПОНЯТТЯ ТА ЕТАПИ
Конституційне право людини і громадянина на освіту та його забезпечення в Україні
КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, СВОБОДИ І ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
Конституційно-правове регулювання права на інформацію в Україні
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Місцеві районні державні адміністрації правові засади організації і функціонування
НАДЗВИЧАЙНИЙ СТАН ТА ПРАВА ЛЮДИНИ
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Поняття і види виборів в Україні
Правове регулювання виборів Президента України
РЕФОРМУВАННЯ СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Судова система Республіки Білорусь
ВИБОРЧА СИСТЕМА НА ВИБОРАХ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ
ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
Історія конституційного розвитку України
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД БРАЗИЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ІТАЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД КАНАДИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД НІМЕЧЧИНИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ЯПОНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СТАТУС ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПРАВОСУДДЯ В УКРАЇНІ
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
МІСЦЕВІ ДЕРЖАВНІ АДМІНІСТРАЦІЇ В СИСТЕМІ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Місцеві державні адміністрації як органи виконавчої влади та їх правове регулювання
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
Основи і принципи конституційного права (США, Росія)
ОСНОВИ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА. ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ. ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА. СТАТУС БІЖЕНЦІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Політичні партії і партійні системи
ПОНЯТТЯ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ
РЕАЛІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЯХ
РОЛЬ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЛЮДИНИ У МЕХАНІЗМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯНИНА
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПАРЛАМЕНТАРИЗМУ






























Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського

Східниця | Шешори | Воловець | Солочин | Серебряный Водограй | Поляна | Косов | Космач | Ужгород | Поляница | Думка | Сольва | Верховина | Татарів | Карпати | Пилипець



*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
www.stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views