Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Судова система Італії

Дисципліна:

Конституційне право

Ключові слова роботи:

Італії , системи , судової

ID роботи:

4446

Вид роботи:

Контрольна

План:

ВСТУП           3
1. Загальна характеристика судової системи Італії           4
2. Установи адміністративної юстиції       9
3. Конституційний суд        11
ВИСНОВОК  14
ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА     15

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

15

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Судова система Італії

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Конституції магістрат утворює автономний і незалежний від всякої влади стан. У магістрат входять судді і прокурори. Найвищим конституційним органом в судовій ієрархії є Вища рада магістрату, діяльність якої регулюється основним законом (ст. 104-108) і законом про цей орган від 24 березня 1958 р., а також поряд інших актів. Вищу раду магістрату включає 24 людини, з яких троє входять в нього за посадою - Президент республіки як голова, голова і генеральний прокурор Касаційного суду. Решта членів Ради обирається: 14 - магістратами з числа осіб, що належать до різних категорій магістрату, 7 - парламентом на спільному засіданні палат з числа штатних професорів права університетів і адвокатів з 15-річним стажем. З 14-ти магістратів 6 обираються з числа магістратів Касаційного суду, двоє - з яких повинні займати керівні пости, 4 - з числа магістратів апеляційних судів і 4 з числа магістратів трибуналів із стажем роботи після підвищення в цю посаду не менше чотирьох років.
У компетенцію Вищої ради магістрату входить: прийом до складу магістрату, переклади, підвищення і інші заходи, пов'язані із статусом магістратів; призначення і відгук почесних віце-преторів, світових суддів і їх заступників, а також членів спеціалізованих відділень, що не є магістратами; накладення дисциплінарних санкцій на магістратів» уявлення за видатні заслуги професорів і адвокатів до призначення касаційними магістратами; наданий, в межах бюджетних асигнувань компенсацій і субсидії магістратам або їх сім'ям, і деякі інші функції.
Судова система Італії ділиться на дві гілки - загальні суди (цивільні і кримінальні справи) і спеціальні суди (адміністративна юстиція). У основі системи загальних судів лежить судовий округ, який, як правило, не співпадає з існуючими адміністративно-територіальними одиницями. Підставою системи є консиліатори (світові судді), правомочні убачати малозначні цивільні справи. Їх посада неоплачиваєма і не вимагає юридичної освіти. На кожну комуну зазвичай доводиться один консиліатор, що призначається з числа жителів, що мають освіту. Претори розглядають апеляції на вирішення консиліаторов і вирішують цивільні справи як першу інстанцію з певною сумою позову (750 тис. лір). Вони також розглядають кримінальні справи, по яких покарання не перевищує трьох років позбавлення волі. У претурах можуть утворюватися відділення, що розглядають цивільні і кримінальні справи, поділа, що підлягають розгляду по другій інстанції або ті та інші одночасно, а також відділення по трудових спорах. Всього в країні близько 1 тис. преторів.
Апеляції на рішення преторів розглядаються в трибуналах. Останні, крім того, є судами першої інстанції по широкому кругу кримінальних і цивільних справ (у країні всього біля 150 трибуналів). Кожен трибунал включає трьох суддів. У його склад входять суди присяжних, що розглядають серйозні кримінальні злочини. Ухвала в таких судах виноситься двома професійними і шістьма непрофесійними («народними») суддями. Вирок ухвалюється простою більшістю голосів. Підбір «народних» суддів проводиться головою суду по долі з числа кандидатів комун, що практично включають все доросле населення.
Двадцять три апеляційні суди займаються розглядом цивільних і кримінальних справ, що поступають з трибуналів; по першій інстанції вони слухають незначне число справ. Кожен такий суд засідає у складі 5 чоловік. Як спеціалізована секція в кожному апеляційному суді працює суд присяжних, що розглядає в апеляційному порядку вирішення судів присяжних; такі секції включають два професійних і шість «народних» суддів. Спеціальні трибунали при Апеляційних судах розглядають справи про неповнолітніх по першій інстанції.

Вищим судом в системі загальних судів є Касаційний суд. У його функції входить забезпечення єдності судової практики, розгляд суперечок про компетенцію між судами. Цей орган є касаційною інстанцією у справах, які розглядувалися апеляційними судами. Суд включає 6 палат - по три по кримінальних і цивільних справах. У кожній справі ухвалює рішення жюрі з 7 суддів, а особливо складні справи

Виборча система України на виборах депутатів місцевих рад
Виборче право України та його основні джерела
Виборчі системи в Україні
Виборчі системи на виборах глави держави
Вища рада юстиції України
Відновлення незалежної України
Змішана виборча система
Інформаційно-аналітична діяльність у сфері держави та місцевого управління
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
Міжнародний механізм захисту прав людини
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Муніціпальне право - право місцевого самоврядування
Основи конституційно-правового статусу особи в Україні
Повноваження Служби Безпеки Україниі
Судова система Бельгії
Судова система Італії
Судова система Швейцарії
Удосконалення розвитку системи територіальної основи органів самоврядування
Форма територіального устрою в Україні - проблеми вдосконалення
Президент України
Конституційні права і свободи людини і громадянина
ВИБОРЧИЙ ПРОЦЕС - ПОНЯТТЯ ТА ЕТАПИ
Конституційне право людини і громадянина на освіту та його забезпечення в Україні
КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА, СВОБОДИ І ОБОВ'ЯЗКИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА
Конституційно-правове регулювання права на інформацію в Україні
Механізм реалізації функцій державного управління в місцевих органах виконавчої влади та органах місцевого самоврядування
Місцеві районні державні адміністрації правові засади організації і функціонування
НАДЗВИЧАЙНИЙ СТАН ТА ПРАВА ЛЮДИНИ
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Поняття і види виборів в Україні
Правове регулювання виборів Президента України
РЕФОРМУВАННЯ СУДОВОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ
Судова система Республіки Білорусь
ВИБОРЧА СИСТЕМА НА ВИБОРАХ ГЛАВИ ДЕРЖАВИ
ДЖЕРЕЛА КОНСТИТУЦІЙНОГО ПРАВА ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
Історія конституційного розвитку України
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД БРАЗИЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ВЕЛИКОБРИТАНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ІТАЛІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД КАНАДИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД НІМЕЧЧИНИ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ ЛАД ЯПОНІЇ
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СТАТУС ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
КОНСТИТУЦІЙНО-ПРАВОВІ ОСНОВИ ПРАВОСУДДЯ В УКРАЇНІ
КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОНАВЧОЮ ВЛАДОЮ З БОКУ ІНШИХ ГІЛОК ВЛАДИ
МІСЦЕВІ ДЕРЖАВНІ АДМІНІСТРАЦІЇ В СИСТЕМІ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ
Місцеві державні адміністрації як органи виконавчої влади та їх правове регулювання
ОРГАНІЗАЦІЯ І ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ
Основи і принципи конституційного права (США, Росія)
ОСНОВИ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА. ГРОМАДЯНСТВО УКРАЇНИ. ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ІНОЗЕМЦІВ ТА ОСІБ БЕЗ ГРОМАДЯНСТВА. СТАТУС БІЖЕНЦІВ
ОСНОВНІ ТИПИ ВИБОРЧИХ СИСТЕМ СУЧАСНОСТІ
Політичні партії і партійні системи
ПОНЯТТЯ ПРАВОВОГО СТАТУСУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
ПОНЯТТЯ ТА ЗНАЧЕННЯ КОНСТИТУЦІЇ
РАДА НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ І ОБОРОНИ УКРАЇНИ
РЕАЛІЗАЦІЯ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ В АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ОДИНИЦЯХ
РОЛЬ УПОВНОВАЖЕНОГО ВЕРХОВНОЇ РАДИ З ПИТАНЬ ЛЮДИНИ У МЕХАНІЗМІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯНИНА
СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТОК ПАРЛАМЕНТАРИЗМУ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
www.stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views