Реклама

Добавить объявление


ЛУЧШИЕ ПРЕДЛОЖЕНИЯ
Мир Солнца
Закарпатье, П.Гута
Отель Фантазия
Закарпатье, Поляна

СКИДКА -3%

Турбаза Эльдорадо
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Квитка Полонины
Закарпатье, Солочин
Есть номера
-3% онлайн заказ

Отель Эдельвейс
Закарпатье, Поляна
Есть номера
-3% онлайн заказ















Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito
Besucherzahler russian wives
счетчик посещений
web clocks relojes web gratis
Contatore
Besucherzahler ukraine women website
website counter
Besucherzahler Beautiful Russian Women Marriage Agency
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukraine brides ladies
website counter
Besucherzahler russian mail order brides
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet women from ukraine
website counter
Besucherzahler male order brides russia
счетчик посещений
web clocks relojes gratis para blog
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks un reloj para web
Contatore
Besucherzahler ukraina brides
website counter
Besucherzahler looking for love and marriage with russian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler foreign affair ukraine brides
website counter
Besucherzahler russain brides
счетчик посещений
web clocks reloj para una web
Contatore
Besucherzahler beautiful ukraine brides
website counter
Besucherzahler seniorpeoplemeet.com
счетчик посещений
web clocks reloj para web
Contatore
Besucherzahler meet ukraine women in ukraine
website counter






Поиск варианта отдыха в Карпатах

Booking.com




Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


Маркетингова політика страхових компаній

Дисципліна:

Маркетинг

Ключові слова роботи:

страхових , політика , Маркетингова

ID роботи:

5079

Вид роботи:

Дипломна

План:

ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ПОСЛУГ 7
1.1. Маркетингова діяльність у сфері послуг 7
1.2. Особливості маркетингу страхових послуг 15
1.3. Досвід маркетингової діяльності провідних страхових компаній світу 22
РОЗДІЛ 2. МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «НОРМА» 31
2.1. Характеристика діяльності страхової компанії «Норма» 31
2.2. Організація маркетингової діяльності страхової компанії «Норма» 49
2.3. Аналіз маркетингової політики страхової компанії 57
2.4. Оцінка доходності страхових продуктів компанії 68
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «НОРМА» 78
3.1. Стратегічні напрямки розвитку асортиментної політики 78
3.2. Формування ефективної маркетингової політики 86
3.3. Удосконалення політики просування страхових продуктів 90
ВИСНОВКИ 101
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 106
ДОДАТКИ 113

Інтервал:

1,5

Для замовлення роботи заповніть !
Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

116

Рік написання:

2011

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - Правова охорона атмосферного повітря в Україні

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку (або через Приват24 в Інтернеті); 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д. + дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!


НОВОСТИ
Увеличение грудей
Как зарабатывать деньг
Рекламное агентство
Обучение в польше с UniverPL
Дешовое (авт. дешевое) такси в Киеве
Что такое поисковая оптимизация?
Время весны
Вывоз строительного мусора киев
Госзакупки
Система образования
Нужно учится видеть жизнь
Тантрические ритуалы
Интерьерная печать
Французский балкон
Фотомодель всегда у всех на виду
Детский диван
Мезотерапия
Порше мобилити
Постельное бельё
Дека дураболин
Самая свежая информация новости Украины
Пряжа интернет-магазин
Тюменский государственный университет
Дисплей lenovo
Аренда квартир
Современная офисная бумага
Классическая геодезия
Китайское высшее образование имеет 100-летнюю историю
Где найти оригинальный номер запчасти по VIN вин кода автомобиля
Классический стиль одежды: юбка
Гербалайф для похудения: польза и вред
Как выбрать качественную сантехнику?
Наклейки на окна
Готовая фирма
Шуба из крашеного меха
GPS-трекер
Автогонки ФОРМУЛА 1
Вода жизненно необходима
Протеин является белковой добавкой
Омоложение лица в домашних условиях - рецепты домашней косметики
Бумажные пакеты
Спецодежда
Канада - страна
Изучение любого иностранного языка держится на четырех основных принципах
Лего для детей
Курсы визажа
Дипломная работа

Страховий маркетинг — це система взаємодії страховика й страхувальника, спрямована на взаємне врахування інтересів і потреб. Часто під страховим маркетингом розуміють комплекс дій, спрямованих на максимізацію прибутку страховика за рахунок більше повного обліку потреб споживачів. Цей погляд на страховий маркетинг є більше вузьким, але зате й більше розповсюдженим, основним на сьогоднішній день. Метою маркетингу страхування як споживчої послуги є задоволення потреби клієнта в страховому захисті. Ціль маркетингу страхування як фінансової послуги — оптимізація руху фінансових ресурсів страховиків і страхувальників, тобто він крім властиво страхової діяльності зачіпає й фінансову. У вузькому змісті страховий маркетинг — це та частина маркетингової діяльності, що безпосередньо пов’язана із продажем страхових проектів [16, с.20].
Особливістю відтворювального циклу в страхуванні є та обставина, що продаж страхової послуги передує її виробництву. Між оплатою вартості послуги й виконанням самої послуги завжди існує часовий проміжок, протягом якого отримані страховиком кошти акумулюються в страхових резервах. Спочатку клієнт в обмін на сплачену страхову премію здобуває страховий захист, але її матеріальне вираження — страхову виплату — він одержить тільки після настання страхового випадку.
Надання страхової послуги має ймовірнісний характер. Клієнт страховика одержує страхову виплату у випадку, якщо відбудеться зазначене в договорі подія, настання якого оцінюється певною ймовірністю. Клієнт може й зовсім не одержати відшкодування (якщо страховий випадок не відбувся), однак послуга однаково вважається наданою, і сплачені страхові внески не вертаються. Потреба в страхуванні в більшості випадків не усвідомлюється потенційним покупцем страхової послуги. На відміну від потреб у харчуванні, одязі, житлі, медичному обслуговуванні, робочій силі для підприємств, страхування стоїть на одному з останніх місць в ієрархії потреб.
При низькому рівні платоспроможності клієнт не хоче витрачати гроші на страхування, якщо в нього не задоволені повністю більше важливі потреби. Доти, поки страховий випадок не відбувся, немає потреби й у компенсації збитку від нього. Тому страховики змушені вести агітаційну й роз’яснювальну роботу, дохідливо пояснювати клієнтові його потребу в компенсації непередбаченого збитку, а виходить, і в страхуванні. Іншими словами, страховик вирішує завдання перекладу потреб клієнта в страхуванні з розряду неусвідомлених в усвідомлені [38, с.70].
Таким чином, страховий маркетинг включає заходи, пов’язані з вивченням потреб потенційних страхувальників, вивченням конкурентного середовища, розробкою (на основі результатів цих досліджень) і впровадженням страхових продуктів, а також систем їхнього продажу, створенням і функціонуванням необхідної посередницької мережі й інфраструктури.
Дослідження ринків — це вивчення потенційної клієнтури з метою виділення таких споживчих груп, залучення яких у страхову компанію як страхувальників принесе страховикові найбільший прибуток. Дослідження страхового ринку має на увазі його сегментацію, виділення цільових (найбільш кращих) сегментів і здійснюється з урахуванням властивостей потенційної клієнтури, а саме:
— її страхові потреби;
— географічний і соціально-економічний розподіл;
— платоспроможність споживачів;
— можливість впливу на клієнтуру за допомогою реклами й інших коштів з метою переконати придбати страховий продукт;
— вартість залучення клієнтури в компанію;
— можливі напрямки еволюції страхових потреб і переваг клієнтів;
— конкурентність страхових ринків і можливі дії конкурентів;
— оцінка рівня ризику настання страхових випадків для різних типів страхувальників;
—  оцінка середньої вартості страхової події для різних груп потенційних страхувальників.
Розробка вимог до страхових продуктів — це процес визначення їхніх властивостей, найбільшою мірою задовольняючі потреби страхувальників і відповідних споживчих переваг [19, с.11].
У цей перелік входять:
— прийняті на страхування інтереси (об’єкти страхування);
— страхові ризики (страхове покриття);
— ціна страхового продукту;
— додаткові послуги, що надаються страховиком, крім відшкодування збитку (юридичне обслуговування, ремонт постраждалого майна й т.д.);
— якість і повнота обслуговування клієнта на стадії проходження страхового договору.
Просування страхових продуктів на ринок (комерціалізація продукту) являє собою:
— нформування потенційних споживачів про наявний страховий продукт і його позитивні якості, переконання потенційного страхувальника в необхідності придбати страхове покриття (цільова реклама страхового продукту);
— стимулювання продажів страхової продукції за рахунок підвищення привабливості іміджу страхової компанії в цілому (іміджева реклама страховика);

— створення системи збуту страхової продукції, що забезпечує найбільшу ефективність продажів































Анотація до робіт за 2011 рік: відповідальність податковій адміністративного актів Контроль право Дисциплінарна ЦЕНТРАЛЬНИХ аудиторської внутрішнього система карткових послуг міжбанківських активами переказу лікарськими РЕКЛАМИ таємниці цінних бірж Установчі Росії Ціноутворення мотивації СТИМУЛЮВАННЯ Вашингтон Америки ДИРЕКТОРІЇ Ярослава свободи конституційного ГРОМАДСЬКИХ КОНСТИТУЦІЙНОГО Конституції Президента депутата Президент Пропорційна місцевого обшуку алібі самовпевненістю відповідальність кодекс рибним полювання Комп'ютерна зраду Осудність неповнолітніх моральність Предмет покарання доказування обвинуваченого злочинності причин проституції Ламброзо Жінка професійної жертви наркотичними жінок насильницьких посадових суїциду прогнозування злочинця Рецидивна інвестиційної дефіцит капітал Валютний навколишнього Виробництво Власність криза кредитної інфляції доходів маркетингова страхових конкурентна управлінські правоохоронна Грошові торгівлі продовольча міграційних України РОЗВИТОК Європейський Єврорегіони міграції Торгівельні ІНВЕСТИЦІЙ валютної лініях підприємств Ціновий ринку дезадаптації податків податкової ухилення фізичних Податкова Аристотеля Гегеля Платона софістів БУША мислителів шкільної обдарованості конфліктних Конфлікти Міжособистісні міжособистісних юридичну ОЩАДБАНК Інвентаризація облікових документування розсуду спецслужб бухгалтерії Торгівля соціального асортименту документаційними Миколаївської бездоглядність УЧАСТІ насилля компетентності вторинних платоспрожності СОЦІАЛІСТИЧНОГО правомірна Застосування форми соціалізація Функції ХАРТІЯ трудові Матеріальна трудових позову охорони Роботодавець Міжнародної туристичного ділового стратегічного США ЯПОНІЯ гостинності рестораних персоналу кадрів РОЗМІЩЕННЯ управління передгірських Сільський мотивація Туризм харчування методів Закарпатті Ялта Відродження фінансовий система інструментів Прибуток доходу Акція оприлюднення Авторські МАЙНОВИХ банківського страхування Застава Об'єкти Опіка ВЛАСНОСТІ виконавців свідоцтва користування ПРИВАТНОЇ Речові правовідношення авторського фірмового авторського

Східниця | Шешори | Воловець | Солочин | Серебряный Водограй | Поляна | Косов | Космач | Ужгород | Поляница | Думка | Сольва | Верховина | Татарів | Карпати | Пилипець



*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
www.stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views