Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ

Дисципліна:

Туризм

Ключові слова роботи:

Поняття готельно-ресторанних послуг , ринку конгрес-турів , Поняття конгрес-турів, Організація конференцій та семінарів

ID роботи:

4241

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП           3
Розділ 1. Поняття готельно-ресторанних послуг та ринку конгрес-турів         5
1.1. Загальна характеристика готельно-ресторанних послуг      5
1.2. Поняття конгрес-турів  14
Розділ 2. Характеристика готельного комплексу „Карпатія”       19
2.1. Загальна характеристика комплексу „Карпатія”: місце       розташування та номерний фонд     19
2.2. Аналіз цін на проживання та спектру послуг готельного комплексу „Карпатія”  21
2.3. Організація конференцій та семінарів на базі готельного         комплексу „Карпатія”       22
Розділ 3. Проблеми та перспективи розвитку готельно-ресторанних       послуг та ринку конгрес-турів    24
3.1. Сучасний стан розвитку готельно-ресторанних послуг в Україні  24
3.2. Ринок конгрес-турів в Україні та його розвиток       31
ВИСНОВКИ  36
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ         39

ДОДАТКИ     41

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

42

Рік написання:

2010

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

За роботу - ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

століття називають конгрес-туризм. Конгрес-туризм давно визнаний цивілізованим світом як перспективний і прибутковий бізнес. У США, наприклад, він склався більше ста років тому, в Європі в 50-і роки. Україні, як це часто трапляється, доводиться в темпі надолужувати упущене... Розвиток конгрес-туризму в Україні слід починати із створення сучасної інфраструктури галузі. Саме вона з часом допоможе збільшити об'єм і якість послуг на ринку конгрес-туризму. Державі слід сприяти залученню інвестицій для розвитку інфраструктури цього ринку, консолідації його учасників. У числі завдань, поза сумнівом, має бути консалтингова, маркетингова і юридична їх підтримка. Слід створити об'єднаний галузевий банк даних, налагодити обмін досвідом, інформацією, ідеями, сприяючи тим самим розвитку економічних зв'язків як усередині країни, так і за її межами. Конгрес-туризм прокладає собі шлях в Україні непросто. Якщо в столиці щось ще робиться, то провінція в глибокому вакуумі. Часто місцеві торговельно-промислові палати, комітети із зовнішньоекономічного розвитку і турфірми не уявляють, що робити: немає спеціальних знань, навиків спілкування, досвіду. У всьому світі у кожної середньої компанії, не говорячи вже про велику, є свій тревел-агент, сприяючий сходженню підприємства до успіху. Регіонам треба зрозуміти, що розкрутити їх здатні тільки вітчизняні агенти. Потрібна копітка і планомірна робота по розвитку бізнес-турізму. Слід сприяти, організації шкіл ділового туризму і виставок шляхом проведення семінарів, через сайти в Інтернеті і публікації в ЗМІ. Можливо, усвідомивши перспективність конгрес-туризму, до нього звернеться багато тур фірм [5, с.132]. Конгрес-туризм перспективний, але непростий бізнес. Навряд чи в найближчому майбутньому і в повному об'ємі за нього візьмуться сотні турфірм. Від інших видів туризму він відрізняється тим, що загальноприйнятих стандартних пакетів при організації бізнес-мандрівок просто немає. У його основі ділова програма, що вимагає масу часу, сил, контактів. Згідно світової статистики, фірма може заощадити до 70% відрядного бюджету, якщо організацією ділових поїздок займаються професіонали. У економіці розвинених країн конгрес-туризм по прибутковості прирівнюється з нафтовим бізнесом. Багато держав культивують у себе конгресний туризм це оборот в сотні мільярдів доларів. На Європу доводиться 56% всіх міжнародних форумів, в США конгресні бюро є в кожному невеликому місті. І хоча в Києві подібних бюро цілих два, поки, на жаль, їх функції обмежуються організацією колективних стендів на виставках. Діловий туризм залучає в країну світовий інвестиційний капітал. Дуже шкода, що його унікальна роль в Україні, навіть на державному рівні, ще погано усвідомлюється. Політика, стимулююча розвиток міжнародних контактів, відсутня. Отже вітчизняний ринок конгрес-туризму складається поки стихійно. Скільки сил, часу, нервів і коштів йде на отримання в'їзних віз (і не тільки до України), на митне оформлення виставкових вантажів, на пошуки організацій, готових якісно і за розумні гроші надати необхідні діловій людині послуги розуму незбагненно. Адже бізнес-турист витрачає в країні перебування втричі більше, ніж звичайний мандрівник. У багатьох зарубіжних партнерів, що пройшли випробування українським ненав'язливим сервісом, надовго пропадає бажання їхати сюди. А скільки недобрих слів можна сказати про складні візові процедури для ділових людей. По світових прогнозах, до 2020 року об'єми конгрес-туризму виростуть втричі. Але в Україні слід багато що ще зробити, щоб отримати від потоку бізнес-мандрівників свою частку прибутку. Говорити про формування ринку конгрес-туризму поки передчасно, що одноголосно підтверджують провідні гравці ринку. Безумовно, ми можемо говорити про зростання ринку конгрес-туризму. Якщо 5–6 років тому крупними гравцями на ринку конгрес-туризму були суцільно іноземні компанії або компанії за участю іноземного капіталу, то зараз найцікавіші в цьому плані крупні українські компанії. Саме їх динамічний розвиток припускає велике число бізнес-контактів, поїздок за рубіж, участь в зарубіжних виставках [11, с.143-144]. Поліпшення інвестиційного клімату

Асотримент та технологія приготування продукції ресторану
Адміністративні методи управління туристичним підприємством
Бізнес-планування у сфері туризму
Бізнес-планування у сфері туризму
ВДОСКОНАЛЕННЯ НОМЕРНОГО ФОНДУ ПІДПРИЄМСТВА ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Водні ресурси і ступінь їх використання в рекреації
Вплив зовнішнього середовища на ефективність управління туристичним підприємством
Вплив природно-ресурсного потенціалу на соціально-економічний розвиток регіону Львівської області
ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІ ПОСЛУГИ ТА РИНОК КОНГРЕС-ТУРІВ
Економічна ефективність в індустрії гостинності
Ефективність менеджменту в діяльності туристичного підприємства
Інвестиційний менеджмент - його роль у догягненні ефективності управління готельним підприємством
Індустрія гостинності та її роль і місце в туризмі та рекреації
Інформаційні технології в системі управління підприємствами на прикладі пансіонату
Кадрова політика підприємства в сучасних умовах
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та його роль у процесі забезпечення ефективного управління персоналом туристичного підприємства
Лідерство та керівництво в туристичній фірмі
Методи управління на підприємствах готельного господарства (і в туризмі) та підвищення ефективності їх використання
Мотивація як засіб досягнення цілей туристичного підприємства
Особливості психологічних методів управління готельним господарством
Паломницький туризм
Подієвий туризм
Правове забезпечення роботи готелю
Проблеми формування активної кадрової політики у готельному господарстві
Реклама та маркетинг готельних послуг
Рекреаційні ресурси та готельно-ресторанна інфраструктура Криму
Роль виставок і ярмарків у туризмі
Роль екологічних чинників в розвитку туристичної справи
Сільський туризм
Соціально-культурний сервіс і туризм в Україні та перспективи розвитку матеріально-технічної бази
Стан та перспективи розвитку сільського, спортивного та екстремального туризму в Закарпатській області
Стратегічний менеджмент в сучасному туристичному підприємстві
Структура та функції туристичної діяльності
Сучасні види відпочинку і розваг в закладах культури
Сучасні тенденції ринку послуг гостинності
Туристичний потенціал Києва і його вплив на розвиток готельно-ресторанного бізнесу столиці
Управління комунаційною діяльністю туристичного (готельного) підприємства
Управління кадровою работою на підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
Управління якістю послуг у підприємстві готельного господарства
ФОРМУВАННЯ І ВИКОРИСТАННЯ РЕКРЕАЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ (НА ПРИКЛАДІ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Характеристика авіаперевезень туроператорами на ринку України
Характеристика автобусних перевезень
Характеристика джерел інформації для прийняття управлінських рішень






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
www.stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views