Увага!

1. Усі наші роботи пройшли захист і отримали високу позитивну оцінку


.

2. Зателефонувавши за телефонами: 80505603140, 80673126507 (Микола) або написавши лист studentamua (собачка) mail.ru, ви отримаєте абсолютно достовірну і оперативну відповідь на ваші запитання.

3. Ви можете замовити цілу або тільки частину роботи:
- реферат - від 50 грн.
- контрольна - від 60 грн.
- курсова - від 200 грн.
- дипломна - від 500 грн.

4. За мінімальну доплату можуть бути внесені оперативно оновлення або переробки під ваші вимоги. Вартість доплати залежить від об'єму необхідного доопрацювання або переробки.

В рамках всіх доопрацювань і переробок дається ГАРАНТІЯ.





Автореферати Оплата
Замовити
Контакти










Besucherzahler rusian brides
счетчик посещений
web clocks relojes webs
Contatore
Besucherzahler ukrainian girls
website counter
Besucherzahler russian marriage
contatori per blog
contadores de visitas mail order brides
contatori per blog
besucherzahler contador de visitas
Contatore per sito






Форма заказа работ временно не работает. Если вы хотите купить какую-то работу, тогда просто отправьте СМС на номер 0505603140 или 0673126507 с вашим e-mail и ID номером работы (или темой) .

На ваш e-mail вы получите варианты оплаты и, после её осуществления, работа будет отправленна вам в самые короткие строки.

Если возникнут вопросы, набирайте 0505603140 или 0673126507 (с 09:00-21:00)


ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ

Дисципліна:

Міжнародні економічні відносини

ID роботи:

2382

Вид роботи:

Курсова

План:

ВСТУП 3
Розділ 1. Значення іноземних інвестицій для економіки України 5
Розділ 2. Сучасний стан іноземного інвестування в економіку Закарпаття 17
2.1. Зовнішньоторгівельні зв’язки Закарпаття як передумова залучення іноземного капіталу 17
2.2. Стан інвестиційної діяльності в Закарпатті 25
Розділ 3. Перспективи залучення іноземних інвестицій в Закарпаття 29
ВИСНОВКИ 34
Список використанОЇ ЛІТЕРАТУРИ 36
ДОДАТКИ 38

Інтервал:

1,5

Ваше ім'я:
Ваш контактний телефон:
E-mail:

Тема та ID роботи:
Кількість сторінок:

39

Рік написання:

2008

Ціна:

за доплату ця робота може бути оперативно оновлена. Зв'яжіться із нами КОНТАКТИ

50 грн.

натисніть

Для отримання паролю відкриття документа зробіть оплату будь-яким із нижче перерахованих способів і зателефонуйте нам

Після оплати напішіть на адресу [email protected] і вкажіть ID роботи за яку ви перерахували кошти
Інші варіанти: 1) Переказ грошей із будь-якого відділення банку на розрахунковий рахунок; 2) переказ грошей на картку у будь-якому відділенні Приватбанку; 3) Переказ грошей через термінали «IBOX» - автомати миттєвої сплати у магазинах, супермаркетах і т.д.; 4) Оплата поповненням мобільного телефону або дивіться детально як отримати роботу за 10 хвилин!

Важлива роль в організації інвестиційної діяльності належить державі. Державна ін­вестиційна політика — це комплекс право­вих, адміністративних та економічних захо­дів держави, спрямованих на поширення та активізацію інвестицій них процесів. Аналіз світової практики інвестиційних процесів дає можливість виділити два типи державної інвестиційної політики: пасивну та активну. Пасивна державна інвестиційна політика поля­гає в тому, що держава застосовує методи переважно правового та економічного характеру, обмежуючи безпосереднє адміністративне втручання в інвестиційні процеси до мінімуму. У разі активної дер­жавної інвестиційної політики держава широко застосовує всі види методів і часто сама стає інвестором.
В Україні інвестиційний процес регулюють понад 100 законів та інших нормативних актів, зокрема закони України «Про інвестиційну діяльність» (1991 р.), «Про цінні папери та фондовий ринок» (2006 р.) та ін [19].
На активізацію інвестиційних процесів була спрямована «Кон­цепція регулювання інвестиційної діяльності в умовах ринкової трансформації економіки», затверджена Постановою Кабінету Мініст­рів України від 1 червня 1995 р., яка визначає основні напрямки дер­жавної інвестиційної політики з урахуванням реальної економічної ситуації, перспектив залучення інвестицій та їх використання. Метою державної інвестиційної політики є створення конкурентного середо­вища, реалізація програм структурної перебудови економіки України, спрямування інвестицій у пріоритетні галузі та програми.
В основу державного регулювання інвестиційної діяльності було покладено такі принципи:

  • послідовна децентралізація інвестиційного процесу;
  • збільшення частки внутрішніх (власних) коштів суб'єктів господарювання у фінансові інвестиційні проекти;
  • перенесення центру ваги з безповоротного бюджетного фі­нансування у виробничій сфері на кредитування;
  • виділення бюджетних коштів переважно для реалізації державних пріоритетів, програм (проектів), спрямованих на здій­снення структурної перебудови економіки;
  • фінансування об'єктів, будівництво яких починається за рахунок бюджетних коштів, як правило, на конкурсній основі;
  • надання переваги раніше розпочатому будівництву, техніч­ному переобладнанню та реконструкції діючих підприємств;
  • здійснення відповідними державними організаціями конт­ролю за цільовим використанням централізованих інвестицій;
  • розширення змішаного фінансування інвестиційних проектів;
  • удосконалення нормативної та правової бази з метою збільшення обсягів залучення інвестицій;
  • запровадження системи страхування інвестицій.

Інвестиції є основою перебудови сектору матеріального виробництва, а тому держава повинна застосовувати весь комплекс еко­номічних, правових та адміністративних засобів для подолання негативної тенденції скорочення обсягів інвестиції та підвищення інвестиційної актив­ності. Усі методи державного регулювання інвестиційної діяльно­сті є взаємозв'язаними, а тому застосування їх не може бути дові­льним. Кожна модель державної інвестиційної політики є певним поєднанням заходів та відповідних державних інститутів, що роз­робляють та реалізують ці заходи. Відповідність організаційних форм і методів державного регулювання інвестиційної діяльності залежить від стану розвитку ринкових відносин, структури еконо­міки та конкретної економічної ситуації. Недостатнє врахування взаємовпливу різних заходів інвестиційної політики може суттєво обмежити їхню ефективність [3, с.233].
Залучення іноземного капіталу для інвес­тування економіки країни здійснюється за трьома основними формами:

  • пряме інвестування через створення як підприємств з іноземним капіталом, так і спільних підприємств;
  • продаж іноземним інвесторам цінних паперів;
  • отримання кредитів, позик та гарантій міжнародних фінан­сових інституцій, країн, державних установ, банків тощо.

Діяльність іноземних інвесторів в Україні регулюється майже 70 законодавчими та нормативними актами. Іноземному інвестору досить важко розібратися в безлічі цих законодавчих актів та нормативних положень, які часто суперечать один одному та зазнають постійних змін і доповнень, що погіршують умови діяльності іноземних інвесторів. Так, через чис­ленні «призупинення» та пряме скасування окремих положень за­конодавча діяльність держави щодо іноземного інвестування тільки дискредитувала себе в очах потенційних інвесторів.
Активізація залучення іноземних інвестицій у виробничу сферу потребує певного пільгового режиму оподаткування. Наприклад, податок на прибуток виробничих підприємств з іноземними інвестиціями в країнах Східної Європи коливаєть­ся від 6 до 12%, тоді як у США він становить близько 40%. Виходячи з умов конкуренції на світовому ринку капіталів, Україна не може встановлювати більш високі ставки оподат­кування прибутку від іноземних інвестицій, ніж ті, що існують в інших країнах Східної Європи. Ефективними засобами також є запровадження інвестиційного податкового кредиту або по­даткових канікул, швидке списання капіталу через прискоре­ну амортизацію, тимчасове створення пільгових умов для реа­лізації продукції, виробленої на підприємствах з іноземними інвестиціями.

Одним з видів міжнародного руху капіталів є експорт позич­кового капіталу, який виступає у формі міжнародного кредиту. Міжнародний кредит — це економічні відносини, що виникають між державами, іноземними комерційними банками та фірмами з метою позичання валютних або товарних ресурсів на умовах по­вернення їх у визначені строки та сплати

Міжнародні кредити, особливості принципи та види
ЕКОНОМІЧНІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ МІЖ КРАЇНАМИ СНД
Економічні основи вирішення глобальних проблем людства
Наукові ресурси світу та їх значення для світової економіки
Науково-технічний потенціал
Зовнішньоекономічна діяльність Закарпатської області
Зовнішньоекономічні відносини України та Японії
Проблеми перебудови зовнішньоекономічних зв'язків України
Світовий ринок енергоресурсів
ВХОДЖЕННЯ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНИЙ ВАЛІТНО-ФІНАНСОВИЙ ТА КРЕДИТНИЙ РИНОК
ГЛОБАЛІЗАЦІЯ МІЖНАРОДНИХ ГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ'ЯЗКІВ
ЕВОЛЮЦІЯ МІЖНАРОДНОЇ ВАЛЮТНО-ФІНАНСОВОЇ СИСТЕМИ
ЕКОНОМІЧНІ ВЗАЄМОВІДНОСИНИ МІЖ КРАЇНАМИ СНД
Мета і шляхи створення підприємств з іноземними інвестиціями
МЕТОДИ РЕГУЛЮВАННЯ ЗОВНІШНЬОТОРГІВЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ
МЕХАНІЗМ ТРАНСФЕРУ ТЕХНОЛОГІЙ
МОТИВАЦІЯ МІГРАЦІЙ НАСЕЛЕННЯ
Необхідність та суть регулювання міжнародного науково-технічного співробітництва
НОВА ЕКОНОМІКА ЯК МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ США
ПЕРСПЕКТИВИ І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
РОЛЬ ГАТТ СОТ У РЕГУЛЮВАННІ ЗОВНІШНЬОЇ ТОРГІВЛІ
РОЛЬ І ОСОБЛИВОСТІ МІЖНАРОДНОЇ ТОРГІВЛІ
СВІТОВА ТОРГІВЛЯ ТА ЇЇ ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ
Стан та перспективи зовнішньої торгівлі України товарами
СТАН ТА ПРОБЛЕМИ ЗДІЙСНЕННЯ ІНОЗЕМНИХ ІНВЕСТИЦІЙ В УКРАЇНІ
УКРАЇНА НА РИНКУ МІЖНАРОДНИХ ІНВЕСТИЦІЙ
Аналіз проблеми розвитку сучасної валютної системи
Види і типи міжнародного виробництва та етапи його розвитку
ВІДКРИТА ЕКОНОМІКА - ПЛЮСИ І МІНУСИ
ВІДНОСИНИ УКРАЇНИ І ЄС У КОНТЕКСТІ ПОГЛИБЛЕННЯ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ СВІТОГОСПОДАРСЬКИХ ЗВ'ЯЗКІВ
ВПЛИВ ВАЛЮТНИХ ВІДНОСИН НА МІЖНАРОДНУ ТОРГІВЛЮ
ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ ТРУДОВОЇ МІГРАЦІЇ
ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ООН
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ГЛОБАЛЬНИХ ПРОБЛЕМ
Економічні реформи в Росії
ЗЕД УКРАЇНИ ІЗ КРАЇНАМИ ПІВДЕННОСХІДНОЇ АЗІЇ
ЗОВНІШНЯ ТОРГІВЛЯ УКРАЇНИ - ПОКАЗНИКИ І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Міжнародна торгова політика і регулювання міжнародних економічних відносин
МІЖНАРОДНИЙ ПОДІЛ ПРАЦІ
Міжнародний поділ праці та участь України в ньому
МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ ТА ОСНОВИ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ПІВДЕННО-СХІДНА АЗІЯ У МЕВ
ПІДПРИЄМСТВА З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ
ПРАВОВИЙ РЕЖИМ ІНОЗЕМНОГО ІНВЕСТУВАННЯ В УКРАЇНІ
Практика вирішення соціально-економічних проблем з допомогою спеціальної економічної зони та її використання в україні
ПРОБЛЕМА УЧАСТІ УКРАЇНИ У МІЖНАРОДНОМУ ПОДІЛІ ПРАЦІ
ПРОБЛЕМИ ТРУДОВОЇ ІМІГРАЦІЇ В УКРАЇНІ
РОЛЬ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ У ФОРМУВАННІ СВІТОВОГО ГОСПОДАРСТВА
РОЛЬ ПОЛІТИЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ПЕРЕДУМОВ ТА ПРИНЦИПИ МІЖНАРОДНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ
СВІТОВА ІНДУСТРІЯ ТУРИЗМУ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
Стан та перспективи зовнішньої торгівлі України товарами
Сутність та напрями вирішення основних глобальних проблем сучасності
СУЧАСНИЙ РОЗВИТОК СВІТОВОГО ФІНАНСОВОГО РИНКУ
СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНУ ЕКОНОМІЧНУ ДІЯЛЬНІСТЬ






























*Адміністрація сайту не несе ніякої відповідальності за зміст і достовірність матеріалів, а також наслідки, які можуть виникнути унаслідок їх використання. Дані, що стосуються конкретних підприємств, імена є вигаданими, будь-який збіг - випадковий.
www.stydentam.org.ua © 2009-2015
KMindex Український рейтинг TOP.TOPUA.NET
page views